"HERPES IS KINDA CRINGE BRO" | r/YoungPeopleYouTube

Joylandi 26-Apr, 2021
So today I took a look at the subreddit YoungPeopleUZfire which is honestly one of the best places to get some solid meme content on reddit. I think it honestly is one of my favorite videos to make, 20,000 LIKES FOR MORE. ALSO USE CODE SCRUBBY AT GFUEL CHECKOUT. "HERPES IS KINDA CRINGE BRO" | r/YoungPeopleUZfire

-SUBSCRIBE FOR MORE-

Intro Song: open.spotify.com/track/37C8F0...

SKUFFED ⭐🔵: uzfire.info/green/bM9...

Merch: teespring.com/stores/scrubbys...

This is purely satire! Don’t go to these peoples channels. It’s all a joke!

Fikrlar

  • reply to this if you like candy apples

  • Lehlehl balogh

  • 'Calling shrek at 3 A.M.' Shrek is love, shrek is life.

  • Binge watching maybe every Scrubby video I missed because school drained me: Video Number 109

  • ABOOG US

  • Kinda cringe bro

  • Bruh the beginning doesn’t make sense what if your giving birth then you shouldn’t jump

  • A B O O N G U S

  • Proof im am an idiot: When I was younger my freinds should give me money to scream swear words and I did it I got 20 dollars a day 😂

  • scrubby looks so much like crainer

  • I got a herpes ad before the vid... There watching me...🙄

  • Funny how I got a nurex ad from herpies

  • You are a family friendly UZfirer

  • I got a herpes ad before this video

  • Não entendi nada o que ele disse eu tive que tenta interpretar,mas me prendeu até o final e me tirou umas risadas,merece minha inscrição ;) ps: vim pelo canal da Jay Mello

  • WHY TF DID I GET A HERPES COMMERCIAL FOR THIS VIDEO! GOD DAMN IT MAN

  • No cap legit got a herpes ad

  • I got an add for herpes on this video

  • 🤥😯🤤🤔😨🥶🥶🥶😶🥱🤐😪🤧🤧🤧😷😷🤧🤧✊🏾✊🏾✊🏾✊🏾✊🏾✊🏾✊🏾🙀🙀🙌🙌🙀🙌🙌👽🤡🤡🤡🤡

  • There is a permanent cure for herpes virus and only Few no about this HSV cure and I want you to try Dr Agbonifo on youtube this man has the best herbal medicine to cure herpes and other std just like Dr sebi.

  • Turn to god🤍🤍

  • kinda cringe bro

    • @Nathan Jean ???????

    • There is a permanent cure for herpes virus and only Few no about this HSV cure and I want you to try Dr Agbonifo on youtube this man has the best herbal medicine to cure herpes and other std just like Dr sebi.

  • In 7 year old language this 🤨😡😂🤣😆😂🥰🤨 means I shall watch Morgz

  • T

  • If everyone were to jump at the same time, I feel like death rates would go up by a lot

  • SCRUBBY IS THE BEST! dark dom is cool too.

  • Doctors:HELP DA FREAKING COVID THINGY WILL KILL US Corona:die Doctor 1:look corona big needle Corona:*GAS GAS GAS MEME*

  • Lmfao I got a Herpes Ad before video started. I’m fucking dying

  • Permanent cure for herpes simplex virus reach out to Doctor Salami on his UZfire channel .

  • I'm happy I'm finally cured from herpes virus, all thanks to Doctor Salami on his UZfire channel for curing me with his herbal products.

  • Random comment

  • Lol the ad on this said if you have herpes

  • There was a herpes add that played before I watched this UZfire KNOWS 0____0

  • meeeep Nice vid.

  • Finally My wife is herpes free,all thanks to dr ehisz on_ UZfire.

  • That captain sparkles one made me laugh😂🤣

  • I just got a herpes ad... stop spying on me, FBI

  • 10

  • 9

  • 8

  • 7

  • 6

  • 5

  • 4

  • 2

  • Sory i hav uncribe you are swerer

  • Herpes is pretty cringe ngl

  • Reply to this if you don’t like candy apples(if you reply to this you are a heartless soul who deserves to die in a hole of depression)

  • When I was 10 I would always say "cus words" I would just tell every one to f off

  • BRUHHHHH Ii got an ad of herpes and the thumbnail makes it funnier too BRUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

  • Thanks Dr Aloyee on UZfire your product for defeating herpes simplex is truly the best

  • scibby be like:haters he be like gonna lick the f word away

  • I contracted herpes' I was told there is no Herpes cure except treatment to control it. I totally lost hope. All I could think was losing my life because it was so embarrassing to have this virus, few weeks ago I read about a possible natural cure which was guaranteed. And I ordered the treatment after some weeks I got 100% cure. Now I'm so excited to share this testimony thanks Dr Apala Email:dr.apalaherbalhome@gmail.com..

  • I had a herpes ad at the beginning of the video

  • Deep fried crocs

  • Wait this isn’t dark dom

  • Your products for beating Herpes is actually the best, Dr Idakwo on UZfire. thank you so much Dr.

  • When did you get 2 mil!?!?!?!? How long did I have UZfire taken?!?!?!?

  • I was like I know bro herpes is so cringe before even starting

  • A B O N G U S

  • Every one write a m o g u s

  • I love how I got a herpes ad

  • bro love ur beats

  • lehel balogh

  • jamung us

  • Please tell me I’m not the only other person who got a herpes ad before this

  • I was diagnosed with herpes for 2 years until i came across Dr Idedia on UZfire he send me a herbs medicine that i take according to his prescription and now am now free from herpes Dr Idedia is a great man God bless you Dr Idedia am grateful contact him on UZfire Dr Idedia

  • This generally makes me laugh

  • No way I literally had an ad for herpes when I clicked on this video

  • Balellll Ike eAy

  • Yo scrubby I got my stepsister a baby please help what do I do

  • roman cavalry choir singing for some reason i cant explain i know saint peter wont call my name

  • My favorite one was the fortnite one 8:30 that had me dead 😂

  • RIGHT BEFORE THE VIDEO EVEN STARTED I GOT AN AD ABOUT HERPES

  • Scrubby a funny and halarious dude ,

  • i got an ad for herpes treatment on this video

  • I got a as abt herpes right before this lmao

  • God bless Dr okouromi for healing me of Herpes.

  • Foooooooortniteeeeeeeeeeeeee

  • some children are absolute idiots others are smarter then those idiots

  • Doctor said the Herpes virus does not have medical cure because the virus is capable of hiding within the human cells, it remains protected from your immune system. Herpes isn't a special virus - your immune system has the tools to fight it back. But because it is able to lay dormant in protected cells, your immune system is unable to remove it from your body, But with strong reactive herbal medication is capable of getting rid of the virus gradually and totally from your body without damaging any of your cells , natural herbs kills the virus totally not just reducing the out break. Get natural herbs cure from dr akhigbe reach him through WhatsApp +2349046230269

  • Never, not once in my life did I ever think I would see calling Shrek at 3am this website is disturbing.

  • Hieroglyphics are way more complex than English therefore we would be getting smarter sooooo...

  • hey what if the first guy could not move his legs

  • ayy myanmar you called out my country leggooo

  • xDDD more like King Dedede

  • I got an ad for herpes prevention lol

  • did anybodie else think he ment something else when he said bangkok

  • POV: pop furt

  • Scrubby: Says Bangkok Cancel culture: Ah yeah. It’s all coming together.

  • I am 10 but not even responsible to close the cabinet

  • youtube fortnite

  • HOLY FRICK I JUST GOT AN ADD FOR HERPES RIGHT ON THIS VID

  • TIKTOK

  • Ryan's music is straight BUSSIN

  • BRI I GET A HERPES ADD LMAO

  • I unsubscribe you curse and mommy don't like that sory man I like you're vids ☹️

  • Potatoes are cool

  • You look like Stanley yelnats mixed with a bit of modern society

  • I got a herpes add